Nedoručená zásilka

Zpět na Centrum nápovědy

Máme téměř 100% úspěšnost ve vyřízení reklamace ve prospěch našeho klienta, pokud jsou splněny podmínky níže.

 

Pokud je u položky v historii objednávek uvedeno číslo zásilky a zásilku je možné sledovat, tak zkontrolujte stav zásilky. Pokud se zásilka nachází v ČR, tak kontaktujte přepravce zásilky a domluvte se s ním na doručení zásilky. Pokud zásilku nelze sledovat, tak postupujte dle návodu níže.

 

Zboží zakoupené na eBay

Zkontrolujte předpokládanou dobu dodání uvedenou v historii objednávek po přihlášení do svého uživatelského účtu. Pokud Vám zásilka nebyla doručena do konce předpokládané doby dodání, tak počkejte dalších 10 dnů. Zásilka může být doručena se zpožděním. Pokud by Vám zásilka stále nebyla doručena , informujte nás na info@czechebay.cz nejpozději do 25 dnů od konce předpokládané doby dodání.

 

Zboží zakoupené na eShopu

Pokud Vám zásilka nebyla doručena do 30 dnů od zakoupení položky informujte nás na info@czechebay.cz nejpozději do 45 dnů od uhrazení položky.