Centrum nápovědy > Podmínky pro zastoupení v řešení reklamace
Pro zajištění vyšší míry bezpečí obou stran provádíme zastoupení v řešení reklamace zdarma pouze v následujících případech a nedoporučujeme nakupovat položky, které nesplňují tyto podmínky.
Zboží zakoupené na eBay
- Pokud neobdržíte položku a informujete nás nejpozději do 25ti dnů od posledního dne předpokládané doby dodání.
- Cena položky včetně nákladů na dopravu převyšuje 100 Kč, přičemž prodejce má na eBay více než 500 komentářů, z toho alespoň 98% kladných komentářů.
- Cena položky včetně nákladů na dopravu převyšuje 500 Kč, přičemž nezáleží na hodnocení prodejce.
Pokud položka nebude splňovat výše uvedené podmínky, tak budete upozorněni po zadání položky do objednávkového formuláře.
Zboží zakoupené na eShopu
- Pokud neobdržíte položku do 30ti dnů a informujete nás nejpozději do 45ti dnů od zakoupení položky.
- Cena položky včetně nákladů na dopravu převyšuje 100 Kč.