ZAVŘÍT

Překladač Překladač Google
KurzyZobrazit kurzy
USDAmerický dolar23.0762Americký dolar
GBPBritská libra28.6953Britská libra
EUREuro24.7042Euro
AUDAustralský dolar15.5843Australský dolar
CADKanadský dolar17.3897Kanadský dolar
PLNPolský zlotý5.8257Polský zlotý
CHFŠvýcarský frank25.4198Švýcarský frank
Registrovat

Centrum nápovědy

Nedoručená zásilka

Centrum nápovědy > Nedoručená zásilka

Máme téměř 100% úspěšnost ve vyřízení reklamace ve prospěch našeho klienta, pokud jsou splněny podmínky níže.


Pokud je u položky v historii objednávek uvedeno číslo zásilky a zásilku je možné sledovat, tak zkontrolujte stav zásilky. Pokud se zásilka nachází v ČR, tak kontaktujte přepravce zásilky a domluvte se s ním na doručení zásilky. Pokud zásilku nelze sledovat, tak postupujte dle návodu níže.



Zboží zakoupené na eBay


Zkontrolujte předpokládanou dobu dodání uvedenou v historii objednávek po přihlášení do svého uživatelského účtu. Pokud Vám zásilka nebyla doručena do konce přepokládané doby dodání, tak počkejte dalších 10 dnů. Zásilka může být doručena se zpožděním. Pokud by Vám zásilka stále nebyla doručena a pokud položka splňuje podmínky pro zastoupení v řešení reklamace, informujte nás na info@czechebay.cz nejpozději do 25 dnů od konce předpokládané doby dodání.



Zboží zakoupené na eShopu


Pokud Vám zásilka nebyla doručena do 30 dnů od zakoupení položky a pokud položka splňuje podmínky pro zastoupení v řešení reklamace, informujte nás na info@czechebay.cz nejpozději do 45 dnů od uhrazení položky.