ZAVŘÍT

Překladač Překladač Google
KurzyZobrazit kurzy
USDAmerický dolar24.5145Americký dolar
GBPBritská libra31.7502Britská libra
EUREuro26.6840Euro
AUDAustralský dolar16.3932Australský dolar
CADKanadský dolar17.7898Kanadský dolar
PLNPolský zlotý6.4288Polský zlotý
CHFŠvýcarský frank28.3157Švýcarský frank
Registrovat

Centrum nápovědy

Nedoručená zásilka

Centrum nápovědy > Nedoručená zásilka

Máme téměř 100% úspěšnost ve vyřízení reklamace ve prospěch našeho klienta, pokud jsou splněny podmínky níže.


Pokud je u položky v historii objednávek uvedeno číslo zásilky a zásilku je možné sledovat, tak zkontrolujte stav zásilky. Pokud se zásilka nachází v ČR, tak kontaktujte přepravce zásilky a domluvte se s ním na doručení zásilky. Pokud zásilku nelze sledovat, tak postupujte dle návodu níže.



Zboží zakoupené na eBay


Zkontrolujte předpokládanou dobu dodání uvedenou v historii objednávek po přihlášení do svého uživatelského účtu. Pokud Vám zásilka nebyla doručena do konce přepokládané doby dodání, tak počkejte dalších 10 dnů. Zásilka může být doručena se zpožděním. Pokud by Vám zásilka stále nebyla doručena a pokud položka splňuje podmínky pro zastoupení v řešení reklamace, informujte nás na info@czechebay.cz nejpozději do 25 dnů od konce předpokládané doby dodání.



Zboží zakoupené na eShopu


Pokud Vám zásilka nebyla doručena do 30 dnů od zakoupení položky a pokud položka splňuje podmínky pro zastoupení v řešení reklamace, informujte nás na info@czechebay.cz nejpozději do 45 dnů od uhrazení položky.