Máme téměř 100% úspěšnost ve vyřízení reklamace ve prospěch našeho klienta, pokud jsou splněny podmínky níže.
Pokud je u položky v historii objednávek uvedeno číslo zásilky a zásilku je možné sledovat, tak zkontrolujte stav zásilky. Pokud se zásilka nachází v ČR, tak kontaktujte přepravce zásilky a domluvte se s ním na doručení zásilky. Pokud zásilku nelze sledovat, tak postupujte dle návodu níže.
Zboží zakoupené na eBay
Zkontrolujte předpokládanou dobu dodání uvedenou v historii objednávek po přihlášení do svého uživatelského účtu. Pokud Vám zásilka nebyla doručena do konce přepokládané doby dodání, tak počkejte dalších 10 dnů. Zásilka může být doručena se zpožděním. Pokud by Vám zásilka stále nebyla doručena a pokud položka splňuje podmínky pro zastoupení v řešení reklamace, informujte nás na info@czechebay.cz nejpozději do 25 dnů od konce předpokládané doby dodání.
Zboží zakoupené na eShopu
Pokud Vám zásilka nebyla doručena do 30 dnů od zakoupení položky a pokud položka splňuje podmínky pro zastoupení v řešení reklamace, informujte nás na info@czechebay.cz nejpozději do 45 dnů od uhrazení položky.